תסתכלו בקנקן: 5 סיבות שבגללן אסור לכם לוותר על עיצוב גרפי מקצועי לעסק שלכם

5 סיבות שבגללן אסור לכם לוותר על עיצוב גרפי מקצועי לעסק שלכם

גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?

לא מדובר באסתטיקה וטוב טעם בלבד, עיצוב גרפי הוא דרך תקשורת בין העסק שלך ללקוח. הגרפיקאי מעצב ומתכנן רעיונות בעזרת תוכן ויזואלי, כולל תמונות, מילים או צורות גרפיות במטרה להעביר מסר מסוים דרך האובייקט.

עיצוב גרפי הוא שירות בסיסי עבור כל עסק. עסקים משתמשים במעצב גרפי לכל אורך הדרך, החל מעיצוב הלוגו והסלוגן שלהם, דרך עיצוב אתר האינטרנט ועמוד פייסבוק עסקי, באנר פרסום ברחבי הרשת, ועד חומרים פרסומיים שונים – נייר מכתבים ומעטפה, כרטיס ביקור, פרוספקט שיווקי ופולדר תדמיתי.

בשורה התחתונה, עיצוב גרפי נכון, עקבי ומקצועי, יבסס את שם המותג שלכם, יעלה את המודעות אליו ויגרום לעלייה במכירות.

הנה חמש סיבות שבגללן אסור לכם לוותר על עיצוב גרפי יצירתי ומקצועי עבור העסק שלכם:

1. אהבה ממבט ראשון – לא משנה באיזה תחום העסק שלכם, עיצוב גרפי חשוב לכל עסק על מנת ליצור רושם ראשוני טוב, שנמשך לאורך זמן. אז נכון שבמציאות אהבה ממבט ראשון היא בדרך כלל לא אהבת אמת, אבל – בכל הנוגע למראה בלבד, המבט הראשון הוא רב חשיבות בעיצוב העמדות כלפי המותג. המחשבה הראשונית של הלקוח כשהוא יפגוש במותג שלך תקבע את הטון של מערכת היחסים ביניכם להמשך הדרך, אז... שווה להשקיע!

כשלקוח שומע על העסק שלך, סביר להניח שהוא ירצה להתרשם מאתר האינטרנט שלך. איך האתר נראה? מה הוא משדר לגביי המותג שלך? האם הוא מעניין וחדשני? האם הוא יוקרתי או משדר מקצועיות? לא משנה כמה אתם מקצוענים בתחומכם ואילו המלצות מדהימות קיבלתם מלקוחות, אם האתר שלכם נראה מיושן, הלקוח עלול להסיק שהעסק מיושן ואינו פעיל.

2. רגשות חיוביים כלפי המותג - אם תיכנסו לחנות בגדים והמוכרת תהיה נחמדה ותשאל לשלומכם – זה נחמד. אם בשבוע שאחרי תיכנסו שוב לאותה חנות בגדים, ושוב, תפגשו באותה המוכרת, עם חיוך כנה ויחס אכפתי, וכך חוזר חלילה מספר פעמים, תרגישו שאתם בוטחים במוכרת ובחנות ומחבבים אותה ותפתחו נאמנות כלפיה.

קרא עוד על עיצוב גרפי

רוצים לגשת ישר לעניין, לקבל מידע נוסף ומהיר על שירותי עיצוב גרפי? הקליקו כאן, ותוכלו ללמוד על כל היתרונות של העיצוב הגרפי לעסק שלכם, על מוצרים שונים שאנחנו מציעים, ועל פרוייקטים שעיצבנו ואנחנו גאים בהם ממש.

ספרו לי עוד

בצורה דומה, גם מותג שמשתמש בשפה אחידה בעיצוב שלו – בבחירת הפונטים, הצבעים, הצורות – יוצר עבור הלקוח סביבה מוכרת, וכשהעיצוב הוא עקבי, הלקוח חש שמדובר במותג אמין, שניתן לבטוח בו.

3. יעילות בהעברת המסר – לא לשווא אומרים שתמונה שווה אלף מילים. בני אדם מושפעים מאד ממה שהם רואים. כאשר מוסיפים גרפיקה רלוונטית לטקסט, ההבנה וההפנמה של המסר משתפרות פלאים. אינפוגרפיקה ומצגות, למשל, מהוות צורת תוכן מועדף על גולשים ברשתות החברתיות ויש להן פוטנציאל ויראלי גדול. גרפיקה פונה לזיכרון החזותי שלנו, ונחרתת במוחנו – לכן יש חשיבות רבה לעיצוב גרפי שמשדר את המסר הנכון עבור העסק שלכם.

4. יתרון יחסי על המתחרים - כיום, כשיש המון אפשרויות לעיצוב גרפי בחינם ברחבי הרשת, התחרות גדלה עוד יותר. לכן, העיצוב הגרפי שלכם חייב להיות בולט, מקצועי ויצירתי. לא מספיק להשתמש בתמונה ממאגר התמונות שכולם משתמשים בו, או לאמץ לעצמכם לוגו שאינו מספר על המותג שלכם דבר. עליכם למצוא את הביטויים הגרפיים הטובים ביותר, שילכדו את תשומת הלב של הלקוח ויבדלו אתכם מהמתחרים.

5. מה העיצוב שלך מספר עליך? – עיצוב גרפי מקצועי מעביר ללקוח את הסיפור של המותג שלך. הפונטים בהם אתה בוחר להשתמש, הצבעים, התמונות והעיצוב, כל אלו הם חלק מהערכים והסיפור שאתה בוחר לספר.

ניקח לדוגמה שני סוגי גבינה בסופר, אחד "עממי" ואחד "פרימיום". שימו לב שהאריזה תהיה שונה. על הגבינה העממית יהיו פונטים, צבעים וגרפיקה פשוטה, לעומת מוצר הפרימיום, עם גרפיקה מושקעת, פונטים וצבעים שמשדרים יוקרה ואיכות.

אם תעצב את האתר שלך בעצמך, ללא ידע ובסיס מקצועי, התוצאה יכולה לצאת נחמדה, אבל היא לא תיצור את הרושם הנכון. אתר מעוצב ויפהפה הוא לא רק תענוג לעיניים, הוא יוצר אצל הלקוח רושם לגביי הערכים של המוצר או השירות שלך. אם האתר נראה זול, הלקוח יסיק שמדובר במוצר או שירות פשוטים ולא איכותיים. אתר מעוצב בשפה אחידה המשדרת את ערכי המותג יצור את הרושם הנכון לגביי העסק שלך.

לסיכום, עיצוב גרפי מקצועי הוא קריטי עבור עסקים, בשלבים שונים של העסק. הרושם הראשוני שהעיצוב הגרפי מעורר מכריע בחשיבותו לגביי העסק, יוצר את הרושם הנכון עבור הלקוחות, מבדל את המותג שלכם, ובסופו של דבר יוצר נאמנות בקרב הלקוחות.

לסיכום, על מה דיברנו?

איך אפשר לעזור לך?
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מאמרים באותו נושא
שיווק העסק בפייסבוק – למה זה כדאי?

שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?

איך מיתוג נכון יתרום לעסק שלך?

מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.

כל המושגים החשובים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר

מגיע לך מזל טוב! הגעת לשלב שבו זה כבר ברור לך שאין דרך אחרת אלא לבנות אתר עסקי. אבל ברגע שהתחלת לברר על בניית אתר הרגשת שנפלת לרגע לחור עמוק במיוחד, עם המון מושגים מפחידים, סימני שאלה וחששות.

2024 © כל הזכויות שמורות ל TWB דיגיטל בע"מ