תאמינו לי, אל תאמינו לאף אחד: כללי עשה ואל תעשה שיעוררו אמון באתר שלכם

כשאנחנו עומדים מול אדם ומדברים איתו, מהר מאד המוח מחליט עבורנו האם האדם הזה אמין או לא. אדם אמין יכול לשכנע אותנו בידע שהוא מציג, ולהוביל אותנו לרכישה או לבניית מערכת יחסים עסקית. לעומת זאת, אם יש לנו תחושה, אפילו אם קשה להסביר אותה, שהאדם שעומד מולנו אינו אמין - אין סיכוי שנתקדם איתו.

גם בעולם הדיגיטלי יש דרכים לבנות אמון ולשדר למוח של משתמש שניתן לבטוח באתר, להמשיך לגלוש, לרכוש או להשאיר פרטים. בניית אמון באתר היא חיונית למעורבות המשתמשים ולהמרה. הנה כמה כללי עשה ואל תעשה המבוססים על מחקרים, שמעוררים אמון בגולשים:

כללי עשה:

עיצוב ומיתוג מקצועי:

  • עשה: השתמש בעיצוב מקצועי ועקבי המשקף את זהות המותג שלך.
  • עשה: שלבו לוגו ברור ומוכר.

תקשורת ברורה:

  • עשה: פרט בבירור את השירותים, היתרונות והמומחיות שלך באמצעות שפה פשוטה.
  • עשה: ספק הסברים קלים להבנה של מונחים או שירותים מקצועיים.

אמצעי ביטחון:

  • עשה: הצג תגי אמון, אישורי אבטחה וחותמות תאימות בתעשייה באופן גלוי.
  • עשה: השתמש בחיבורים מאובטחים (HTTPS) והצפן נתונים רגישים כדי להבטיח את פרטיות המשתמש.

המלצות וסקירות של לקוחות:

  • עשה: הצג עדויות או ביקורות אמיתיות של לקוחות כדי לבנות הוכחה חברתית.
  • עשה: הדגש סיפורי הצלחה או מקרי מקרה כדי להדגים את המומחיות שלך.

מדיניות שקופה:

  • עשה: ספק תנאים והגבלות ברורים, מדיניות פרטיות ונהלי טיפול בנתונים.
  • עשה: היה שקוף לגבי עמלות, שירותים או סיכונים פוטנציאליים.

מידע ליצירת קשר ותמיכה:

  • עשה: הצג מידע ליצירת קשר בצורה בולטת, כולל מספרי טלפון, כתובות דוא"ל וכתובת פיזית.
  • עשה: הצע מספר ערוצים לתמיכת לקוחות ופניות (למשל, צ'אט חי, דוא"ל, טלפון).

איכות ורעננות התוכן:

  • עשה: עדכן תוכן באופן קבוע כדי לשקף מידע עדכני ומגמות בתעשייה.
  • עשה: הצע ידע איכותי, כגון פוסטים בבלוג, מאמרים או מדריכים הקשורים לתחום.

עיצוב רספונסיבי וידידותי למשתמש:

  • עשה: ודא שהאתר שלך ידידותי למובייל עבור משתמשים במכשירים שונים.
  • עשה: בצע אופטימיזציה למהירויות טעינה מהירות כדי לשפר את חווית המשתמש.

כללי אל תעשה:

עיצוב מסורבל או מבלבל:

  • אל תעשה: כל המוסיף גורע - אל תעמיסו על האתר יותר מדי צבעים, גופנים או אלמנטים עיצוביים.
  • אל תעשה: אל תהפכו את הניווט למורכב ולא איטואיטיבי.

חוסר במידע ליצירת קשר או בתמיכה:

  • אל תעשה: אל תסתירו או תקשו על המשתמשים למצוא פרטים ליצירת קשר או אפשרויות תמיכה.
  • אל תעשה: אל תעכבו ואל תתעלמו מפניות לקוחות או בקשות תמיכה.

מידע לא מלא או מיושן:

  • אל תעשה: אל תשאירו באתר מידע מיושן או חלקי על השירותים או החברה.
  • אל תעשה: אל תטעו משתמשים עם נתונים שגויים.

אמצעי אבטחה גרועים:

  • אל תעשה: אל תזניחו אמצעי אבטחה כמו אישורי SSL או הצפנה, מה שמותיר את נתוני המשתמש פגיעים.
  • אל תעשה: אל תתפשרו על נוהלי אבטחה; תמיד לתת עדיפות להגנה על נתוני המשתמש.

מיתוג או מסרים לא עקביים:

  • אל תעשה: אל תנהגו בחוסר עקביות במיתוג, הודעות או מידע על פני דפים שונים.

שפה שיווקית מדי או אגרסיבית:

  • אל תעשה: אל תשתמשו בשפת מכירה אגרסיבית מדי שעלולה להיראות לא כנה או מטעה.
  • אל תעשה: אל תבטיחו תשואות או תוצאות לא מציאותיות שעלולות לעורר חשדות.

על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תוכלו ליצור אתר אינטרנט שלא רק מושך מבקרים אלא גם משרה ביטחון ואמון, ובסופו של דבר יוביל למעורבות מוגברת והמרות לארגון שלכם. 

איך אפשר לעזור לך?
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מאמרים באותו נושא
שיווק העסק בפייסבוק – למה זה כדאי?

שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?

תסתכלו בקנקן: 5 סיבות שבגללן אסור לכם לוותר על עיצוב גרפי מקצועי לעסק שלכם

גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?

איך מיתוג נכון יתרום לעסק שלך?

מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.

2024 © כל הזכויות שמורות ל TWB דיגיטל בע"מ