ללמוד מהגדולים: שיעור חשוב בבניית אתרים שכדאי לכל עסק להפנים

ללמוד מהגדולים: שיעור חשוב לכל עסק שנמצא לפני בבניית אתר

האם שאלתם את עצמכם- מה הסיבה שהמון מותגים גדולים ומוכרים בוחרים דווקא במערכת ניהול התוכן של UMBRACO? כנראה שזה לא מקרה, כאן תוכלו לגלות מהן התכונות החשובות של UMBRACO ולמי המערכת יכולה להתאים

כשמנכ"ל חברה רוצה לעשות מהלך חכם, עם מינימום טעויות ומחירים – הוא בודק מה קורה בדשא של השכן, או, יותר נכון: אצל החברות המתחרות. כן, אחת הדרכים לקבל החלטות היא ללמוד מניסיונם של אחרים. ובמקרה הבא, מדובר בשיעור חשוב.

אם תגלשו לאתרים של מייקרוסופט, אינסטגרם, פינטרסט, וולמארט, סוני, קרלסברג, דומינוס פיצה ומרסדס בנץ, הם אולי ייראו לכם שונים במבנה, בפיצ'רים

ובעיצוב, אבל למעשה – יש מכנה משותף אחד לכולם: הם בחרו לבנות את האתר שלהם באותה מערכת ניהול תוכן, ולא... לא מדובר בוורדפרס, אלא ב - UMBRACO.

אגב, הם לא לבד. יש רשימה ארוכה של מותגים מקומיים שבחרו לבנות אתר בUMBRACO:

אלטשולר שחם, כלל ביטוח, הפניקס, משרד הבריאות, משרד החינוך, קופת חולים מאוחדת, אדי, שופרסל, ליברה, מכללת הדסה ועוד רבים וטובים. למה בעצם? האם הבחירה של המותגים הגדולים בUMBRACO מקרית? כנראה שלא. 

נעים להכיר: מערכת ניהול התוכן היוקרתית מאירופה

אם השם UMBRACO אפילו לא מצלצל לכם מוכר, בבקשה אל תרגישו נבוכים. מדובר במערכת קוד פתוח יוקרתית שפותחה באירופה. לעומת וורדפרס העממית, מדובר במערכת ניהול תוכן שהדגל שלה הוא האיכות. אתרי UMBRACO נבנים מאפס (ולא מתבנית), בידיים מיומנות של מתכנתים מנוסים. כל אתר שנבנה דורש שעות תכנות רבות מאוד.

ברור שהמותגים הגדולים לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר על אתר בינוני וחיפשו אתר מרשים, יציב, חזק ומאובטח. תכונות מובהקות של מערכת UMBRACO. למעשה, יש שלוש תכונות חשובות של מערכת  שהופכות אותה לאיכותית כל כך:

קרא עוד על אומברקו

בואו נדבר תכל'ס, למה אומברקו?

מחפשים עוד מידע על מערכת אומברקו? כאן תוכלו לקרא בקצרה על מערכת אומברקו, היתרונות שלה, וגם לצפות בפרויקטים שבנינו עם המערכת. 

ספרו לי עוד

1. התאמה אישית מלאה

לעומת וורדפרס, שבנויה מתבנית שעליה צריך לעשות התאמות ולהוסיף פיצ'רים, בUMBRACO מתחילים מדף ריק. מדובר ביתרון מדהים: כל אתר שעליו תחלמו – אפשר לפתח בUMBRACO. כל אתר הוא One of a kind. ברור שהמותגים הגדולים לא יכולים להרשות לעצמם שהאתר שלהם יהיה דומה לשל המתחרים. הם רוצים חליפה שתיתפר בהתאם למידות שלהם ובהתאמה מוחלטת למותג ולשימוש של האתר.

2. אבטחה מעולה

למה אבטחה חשובה כל כך? דמיינו לכם לרגע את הקטסטרופה אם אתר של חברת השקעות לדוגמה, ייפרץ, והמידע על כל הלקוחות והכספים ישוטט לו בחופשיות ברשת. זו כנראה הסיבה שרוב חברות ההשקעה והביטוח בארץ בחרו בUMBRACO – יכולות האבטחה של מערכת ניהול התוכן הזאת נחשבות לגבוהות במיוחד. אם שמעתם על מתקפות הסייבר שהיו בקיץ האחרון בישראל, אולי שמתם לב לכך שאתרי UMBRACO לא נפרצו, ולא במקרה.

אתרי UMBRACO יושבים על שרתי windows שרתים אמינים שקשה מאוד לפרוץ אותם. זה הופך את UMBRACO למערכת ניהול תוכן אידיאלית עבור מי שצריך סיווג, אזור אישי, או סליקה באתר שלו.

3. מערכת חזקה שיכולה להכיל אינסוף עמודים

UMBRACO מסוגלת להכיל בכבוד ובקלות אתרים מסועפים וכבדים. קחו למשל את האתר של קרלסברג העולמית. מדובר באתר-מפלצת ממש, שמורכב ממעל ל-500 תתי אתרים. עם UMBRACO קל לנהל ביעילות גם אתר עם מאות ואלפי עמודים, מבלי לפגוע במהירות וביציבות של האתר. 

אז הנה, 3 תכונות של מערכת UMBRACO: התאמה אישית, אבטחה וחוזק. 3 תכונות שככל הנראה בזכותן יותר ויותר מותגים בוחרים בה. בכל שנה UMBRACO גדלה ומתפתחת, יותר ויותר אנשים שומעים על היכולות שלה ובוחרים בה לבניית האתר שלהם, אין ספק שבקרוב נראה עוד הרבה חברות ומותגים בישראל ובעולם שעוברים לUMBRACO. ומה איתכם?

איך אפשר לעזור לך?
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מאמרים באותו נושא
שיווק העסק בפייסבוק – למה זה כדאי?

שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?

תסתכלו בקנקן: 5 סיבות שבגללן אסור לכם לוותר על עיצוב גרפי מקצועי לעסק שלכם

גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?

איך מיתוג נכון יתרום לעסק שלך?

מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.

2024 © כל הזכויות שמורות ל TWB דיגיטל בע"מ